מומחה לטיפולי שורש

מחפשים מומחה לטיפולי שורש בפתח תקווה?

טיפול שאינו מקצועי בשיניים, כזהמומחה לטיפולי שורש שאינו יסודי מתחילת הטיפול, עלול להוביל במקרים מסוימים לאיבוד של שיניים. טיפול השורש על ידי מומחה לטיפולי שורש מהווה אחד מעמודי התווך להצלחת הטיפול השיקומי (כתר / גשר) שיבוא בהמשך ומאפשר להגיע לאחוזי הצלחה גבוהים.
דבר זה נכון אף יותר במידה וקיים צורך לבצע חידוש טיפול שורש– כלומר, במקרה בו טיפול השורש הראשוני נכשל וכעת יש לנסות ולבצע טיפול חדש. במקרים אלה בוודאי שיש צורך בטיפול מקצועי ואיכותי, על ידי רופא שיניים מומחה לטיפולי שורש, שיבצע עבודה יסודית.

תפקידיו של מומחה לטיפולי שורש

מומחה בטיפולי שורש מטפל במחלות החלק הפנימי של שורש השן אשר גורמות לדלקת, כאבים, ספיגת עצם ואף איבוד השן. במהלך טיפול השורש מטפל המומחה בתעלות השורש –  מנקה ומסלק את הגורם הדלקתי. לאחר מכן הוא מבצע סתימה של התעלות. ישנם מקרים רבים של שורשים מפותלים, טיפולי שורש ישנים שנכשלו ויש לחדשם, גופים זרים שנמצאים בתעלות – כל אלה מצריכים מיומנות גבוהה על מנת להגדיל את אחוזי ההצלחה. בנוסף, מומחה לטיפולי שורש אחראי על טיפול בחבלות בשיניים ולמעקב לאחר מכן.

בכל תחום בחיים, כאשר אנו מעוניינים לקבל מענה מקצועי על ידי איש מקצוע מנוסה – אנו פונים אל מומחה. כך גם כאשר מדובר בטיפולי שורש. העדינות בה חשוב שיבוצע התהליך, היסודיות והדיוק הכרוכים בו, מחייבים פניה אל מומחה לטיפולי שורש. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בטיפול שורש חוזר. המעורבות של מומחה בטיפול שורש, מבטיחה כי הטיפול יבוצע באופן מיטבי, יפחית את הסיכונים הכרוכים בו ויקל על ההחלמה עבור המטופל.

מומחה לטיפולי שורש בשן מרובת תעלות

רוב טיפולי השורש המבוצעים בישראל הם טיפולי שורש 3 תעלות. בחלק נכבד מהמקרים ובעיקר שמדובר בשיני בינה קיימות 4 תעלות, קרי 4 שורשים בהם יש לטפל. הבעיה היא שלא תמיד מאתר רופא השיניים את השורש הרביעי שהוא בד"כ קטן ודקיק מהשורשים האחרים. שן שרק 3 משורשיה טופלו תתחיל לכאוב בודאות תוך מספר חודשים מיום הטיפול דבר שיביא בהכרח לטיפול שורש חוזר.  מומחה לטיפולי שורש יאתר ברוב המקרים את השורש הרביעי וימנע סיבוכים מיותרים וטיפוליפ חוזרים.

מומחה לטיפולי שורש לטיפול בשן קדמית

אין ספק כי ברמה האסתטית, רמת החשיבות שאנו רוחשים לשיניים הקדמיות שלנו עולה פי כמה על תשומת הלב לשיניים האחוריות.  כאשר יש לבצע טיפול שורש בשן קדמית קיימת חשיבות מכרעת בבחירת הרופא המטפל. שן קדמית לרוב עדינה יותר ודורשת טיפול שונה על מנת לשמר את חוזקה ואת צבעה ועל כן חשובה הבחירה ברופא מומחה לטיפולי שורש.

במרפאת המומחים ד"ר אופיר בפתח תקווה, תוכלו לבצע מגוון של טיפולים על ידי רופאים מנוסים, בינהם גם מומחה בטיפול שורש. פנו אלינו לייעוץ ולקבלת מענה מקצועי בתחום טיפולי השורש ובתחומים נוספים.

>> לחצו למידע נוסף בנושא טיפולי שורש