טיפולי שיניים בהרדמה

ילד מקבל טיפול שיניים בזמן הרדמה

טיפול שיניים בהרדמה מלאה מאפשר לקיים מספר רב של טיפולים ביום אחד ללא כאב וללא התנגדות מצד המטופל.

למי מתאים טיפול שיניים בהרדמה מלאה?

1. מבוגרים ילדים ונוער הסובלים ממה שמוגדר "חרדה דנטלית". כלומר פחד קיצוני מטיפולי שיניים ואין כל דרך להושיב אותם על כיסא הרופא. יש לציין שלרוב הסובלים מחרדה דנטלית ניתן ורצוי לנסות לבצע טיפולי שיניים בגז צחוק ורק לאחר מכן להפעיל את האופציה של הרדמה כללית.

2.ילדים, נוער ומבוגרים בעלי לקות פיזית, שיכלית או רגשית, שאינה מאפשרת שיתוף פעולה במהלך הטיפול. במקרה הזה כמו בשאר המקרים יש להקפיד כי המטופל אינו רגיש לחומר ואינו נוטל תרופות היכולות להפריע לתהליך ההרדמה או לגרום נזק כלשהו.
3. בעלי אלרגיות לחומרי הרדמה המקובלים בטיפול שיניים או חולים במחלות מתמשכות כמו סכרת, מחלת לב, אפילפסיה ועוד

4. אנשים שמסיבות שונות אינם מצליחים לשלב טיפול שיניים במהלך החיים הרגיל שלהם והדרך היחידה לבצע בהם טיפולי שיניים היא להרדים אותם.

טיפולי שיניים בהרדמה מלאה לילדים

ילדים הסובלים מנזק מקיף ומשמעותי בשיניים. ילדים מטבעם הינם בעלי סף כאב נמוך וחסרי סבלנות בכל מה שקשור לישיבה ממושכת, בטח על כיסא רופא השיניים. על כן, כאשר מבצעים טיפול שיניים לילדים הסובלים מנזק מקיף, עדיף, בהתייעצות עם רופא כמובן לבצע טיפול שיניים בהרדמה מלאה.

טיפולי שיניים בהרדמה – היכן ועל ידי מי?

טיפולי שיניים בהרדמה מלאה יכולים להתבצע רק במרפאות שיניים שקיבלו רישיון מיוחד ממשרד הבריאות לבצע את הטיפולים הללו. יש לזכור, טיפול שיניים בהרדמה מלאה מחייב הימצאותו של רופא מרדים בנוסף לרופא המטפל שישהה בחדר לכל אורך הטיפול.

אז מה היה לנו עד כה:
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D
ד"ר אופיר זהבי - מנהל המרפאה, D.M.D

ד"ר אופיר חבר בהסתדרות לרפואת שיניים ונושא בתואר "רופא שיניים מעודכן". בשנת 2005 נבחר להדריך סטודנטים במחלקת שיקום הפה באוניברסיטת תל- אביב.
ד"ר אופיר מוכר וידוע כרופא המעניק טיפול שיניים מסור, יסודי ואחראי, בשילוב עם אמפתיה רבה למתרפאים ולרגשותיהם.

אהבתם? שתפו!
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp